Ce se întâmplă?
În urma celor trei ediții de conferință care au fost un real succes, ne-am decis să organizăm și în 2025 conferința Tell a Story, pentru a aduna la un loc comunitatea fotografilor și videografilor amatori și profesioniști din România.
Dorim să petrecem trei zile împreună, unde să ne cunoaștem și offline, unde să socializăm și să învățăm lucruri noi de la unii dintre cei mai apreciați fotografi, videografi și specialiști din țară și din străinătate.
Va fi o atmosferă relaxantă unde vom schimba idei și experiențe, dar vom avea ocazia să testăm și echipamente foto de la partenerii noștri.
Fotografie de nuntă
RON 1200
Preț întreg 1350 RON- Preț special EARLY BIRDS
- Acces 3 zile la eveniment
- Acces la prezentările de business
- Acces la prezentările de fotografie de nuntă
- Acces la 2 ateliere foto practice
- Acces Gală și Party
- Masa de prânz
- Răcoritoare și cafea
- Goodie Bag
- Vouchere de reduceri
- 10% Discount la cazare
- Participare la toate categoriile de concurs
Program mai lejer
După feedback-ul primit de la voi, am decis să facem conferința pe parcursul a 3 zile pentru a fi suficient timp pentru urmărirea prezentărilor, pentru ateliere și pentru socializare.
De asemenea, am făcut pauzele mai lungi. Între fiecare două prezentări vor fi pauze de 30 de minute, 45 de minute și de 60 de minute, ca să aveți timp suficient pentru recreație și socializare.
În prima zi, între 8:30 și 10:00 va fi check-in-ul, la 10:00 Julius Paul va face deschiderea oficială, iar prima prezentare a unui speaker este de la 10:30. Prezentările se vor termina în ultima zi la ora 17:00, urmând gala și petrecerea.
Două Scene
Știm că fiecare participant dorește să absoarbă cât mai multă informație de toate felurile de la conferință, motiv pentru am gândit 2 scene pentru aplicații diferite. Programul de la scene NU se suprapune, deci veți putea participa la toate activitățile.
MAIN STAGE – vor fi prezentările speakerilor ca și până acum, a câte 45 de minute fiecare.
Q&A STAGE – după fiecare prezentare, în pauze, fiecare speaker merge la această scenă, iar cine dorește să-i pună întrebări, o poate face aici, într-un cadru organizat.
Două pauze de masă
Ca și la ediția din 2024, vom avea două pauze de masă pentru că programul conferinței este destul de lung și este important să ne putem concentra la prezentări.
Astfel, în jurul amiezii se va servi ciorba, iar după-amiază va fi felul principal. Ca de obicei vom avea un meniu cu carne și unul vegetarian.
De asemenea, pe tot parcursul zilei vom avea băuturi răcoritoare și cafea la discreție, plus mici gustări și candy-bar.
Cazare
Pentru cei care veniți din alte zone ale tării sau din străinătate, trebuie să știți că în incinta Wonderland Resort găsiți locuri de cazare. De așa manieră am ales locația pentru a nu trebui să vă deplasați în fiecare zi prin orașul aglomerat.
De asemenea, toți speakerii din afara Clujului vor fi cazați la Wonderland.
Cei care participă la conferință vor beneficia de 10% DISCOUNT la cazare.
Prețul inițial: Cameră Single – 395 lei, Cameră Double – 475 lei
Prețul cu discount: Cameră Single – 355 lei, Cameră Double – 427 lei
Rezervările se fac la telefon la recepția Wonderland. Să specificați evenimentul la care participați.
Rezervările se fac în limita numărului de camere disponibile. Vă recomandăm să rezervați din timp.
Concurs și Tombolă
Ca și la conferință în 2024, vom avea o tombolă cu premii din partea partenerilor, însă pentru că dorim să răsplătim activitatea celor mai talentați fotografi și videografi, vom organiza un concurs înainte de conferință cu premii consistente.
În perioada 1 februarie 2025 – 1 martie 2025 se va face înscrierea la concurs, urmând ca jurizarea să fie făcută de fotografi și videografi de renume. Anunțarea câștigătorilor și decernarea premiilor se va face la conferință în a treia zi (3 aprilie 2025).
Vor fi mai multe categorii de concurs, iar imaginile și clipurile cele mai bune vor fi premiate cu locul I, II, III, cu vouchere valorice de 500 e lei, 350 de lei și respectiv 200 de lei pentru achiziții de la partenerii noștri.