Tell a Story

Photography & Videography Conference

TELL A STORY CONFERENCE 2025

 

Patru conferințe într-una singură

17 speakeri. 14 lectori.

 

Conferința de Business
Conferința de fotografie de nuntă
Conferința de fotografie de studio
Conferința de Videografie de nuntă

1-2-3 aprilie 2025

Wonderland Resort
Cluj-Napoca

Programul complet

Ce se întâmplă?

În urma celor trei ediții de conferință care au fost un real succes, ne-am decis să organizăm și în 2025 conferința Tell a Story, pentru a aduna la un loc comunitatea fotografilor și videografilor amatori și profesioniști din România.

 

Dorim să petrecem trei zile împreună, unde să ne cunoaștem și offline, unde să socializăm și să învățăm lucruri noi de la unii dintre cei mai apreciați fotografi, videografi și specialiști din țară și din străinătate.

 

Va fi o atmosferă relaxantă unde vom schimba idei și experiențe, dar vom avea ocazia să testăm și echipamente foto de la partenerii noștri.

Noutăți la ediția din 2025

Conferința de Business

Prima zi a conferinței este dedicată prezentărilor susținute de specialiști din domenii conexe cu fotografia (vânzare, marketing, social media, psihologie, etc). Vor fi 6 prezentări la care vor avea acces toți praticipanții.

Conferința de fotografie de nuntă

Ca în fiecare an, pe scenă vor urca speakeri români și internaționali, care vor aborda subiectele cele mai solicitate de către participanții de la edițiile precedente. Vor fi 5 speakeri cu prezentări teoretice și 6 lectori cu ateliere practice.

Conferința de fotografie de studio

Am invitat cei mai cunoscuți fotografi români și străini care lucrează în studio (newborn, maternity, fashion, business) pentru a împărtăși din secretele lor. Vor fi 5 speakeri cu prezentări teoretice și 8 lectori cu prezentări practice.

Conferința de Videografie de nuntă

Am invitat videografi români și străini care au stiluri diferite de lucru și a căror viziuni sunt ceva nou pe piață. Vor fi 4 speakeri cu prezentări teoretice și 8 lectori cu prezentări practice despre echipamente și editare.

Networking și activități

Punem mare accent pe socializare, iar prin faptul că am extins evenimentul la 3 zile, pauzele vor fi mai lungi. De asemenea, vor multe activități (testări de echipamente, jocuri, activări, divertisment) pentru a consolida relațiile dintre oameni.

Ateliere practice (fotografie de nuntă)

Vor fi 12 ateliere de fotografie de nuntă (câte 6 pe zi) susținute de fotografi din top din România. Fiecare participant se va putea înscrie la câte un atelier pe zi (2 în total) și va avea ocazia să fotografieze un cuplu de modele (mire și mireasă).

Prezentări practice (fotografie de studio)

Participanții de la conferința de fotografie de studio vor asista la 4 prezentări practice (câte 2 pe zi). Vor fi două prezentări cu shooting live și 2 prezentări cu editare live susținute de fotografi români și internaționali.

Prezentări practice (videografie de nuntă)

Participanții de la conferința de videografie de nuntă vor asista la 4 prezentări practice (câte 2 pe zi). Vor fi prezentări despre echipamente, analize de montaje de nuntă și experimente cu funcțiile AI din software-urile de editare.

Programul pe scurt

PROGRAMUL COMPLET

Cum a fost la edițiile precedente

Ediția 2022 - Articol pe Blog
Ediția 2023 - Articol pe Blog
Ediția 2024 - Articol pe Blog

Speakeri și Lectori

Business

Prima zi a conferinței este dedicată prezentărilor susținute de specialiști din domenii conexe cu fotografia (vânzare, marketing, social media, psihologie, etc).

 

Vor fi 6 prezentări la care vor avea acces toți praticipanții.

Speakeri

Fotografie de nuntă

Ca în fiecare an, pe scenă vor urca speakeri români și internaționali, care vor aborda subiectele cele mai solicitate de către participanții de la edițiile precedente.

 

Vor fi 5 speakeri cu prezentări teoretice și 6 lectori cu ateliere practice.

Speakeri și Lectori

Fotografie de Studio

Am invitat cei mai cunoscuți fotografi români și străini care lucrează în studio (newborn, maternity, fashion, business) pentru a împărtăși din secretele lor.

 

Vor fi 5 speakeri cu prezentări teoretice și 8 lectori cu prezentări practice.

Speakeri și Lectori

Videografie de nuntă

Am invitat videografi români și străini care au stiluri diferite de lucru și a căror viziuni sunt ceva nou pe piață.

 

Vor fi 4 speakeri cu prezentări teoretice și 8 lectori cu prezentări practice despre echipamente și editare.

Speakeri și Lectori

Categorii de BILETE

Prima zi a conferinței este dedicată prezentărilor de business.

 

Cei care-și achiziționează bilet la oricare dintre cele 3 categorii (fotografie de nuntă, fotografie de studio și videografie de nuntă) au acces și la conferința de business.

 

Cei care sunt din afara domeniului foto-video, dar sunt interesați de prezentările de business, își pot achiziționa bilet doar de o zi.

  • Fotografie de nuntă

  • RON 1350

  • Acces 3 zile la eveniment
  • Acces la prezentările de business
  • Acces la prezentările de fotografie de nuntă
  • Acces la 2 ateliere foto practice
  • Acces Gală și Party
  • Masa de prânz
  • Răcoritoare și cafea
  • Goodie Bag
  • Vouchere de reduceri
  • 10% Discount la cazare
  • Participare la toate categoriile de concurs
  • Vreau BILET
  • Fotografie de studio

  • RON 1350

  • Acces 3 zile la eveniment
  • Acces la prezentările de business
  • Acces la prezentările de fotografie de studio
  • Acces la 4 prezentări practice
  • Acces Gală și Party
  • Masa de prânz
  • Răcoritoare și cafea
  • Goodie Bag
  • Vouchere de reduceri
  • 10% Discount la cazare
  • Participare la toate categoriile de concurs
  • Vreau BILET
  • Videografie de nuntă

  • RON 1350

  • Acces 3 zile la eveniment
  • Acces la prezentările de business
  • Acces la prezentările de videografie de nuntă
  • Acces la 4 prezentări practice
  • Acces Gală și Party
  • Masa de prânz
  • Răcoritoare și cafea
  • Goodie Bag
  • Vouchere de reduceri
  • 10% Discount la cazare
  • Participare la toate categoriile de concurs
  • Vreau BILET
  • Business

  • RON 600

  • Acces în prima zi la eveniment
  • Acces la prezentările de business
  • Acces Gală și Party
  • Masa de prânz
  • Răcoritoare și cafea
  • Goodie Bag
  • Vouchere de reduceri
  • 10% Discount la cazare
  • Vreau BILET
Mini atelier

Pentru fotografii de nuntă vom avea mini ateliere de fotografie, la fel cum a fost la ediția din 2024. Vor fi câte 3 ateliere în paralel, deci în total 6 pe zi (ziua 2 și 3 a conferinței). Atelierele NU mai sunt în pauze, ci au fost grupate în a doua parte a zilei. Vezi programul complet pentru detalii.

 

Fiecare dintre cei 3 lectori care vor lucra în paralel vor avea la dispoziție câte un cuplu de modele (mire și mireasă). Ei vor fotografia unde doresc în incinta Wonderland Resort (interior sau exterior).

 

La cerere voastră, la ateliere se vor face preînscrieri. Pentru că în general la conferință vin aprox. 120 – 150 de fotografi, iar programul ne permite să avem maxim 6 ateliere pe zi, numărul maxim de participanți la un atelier va fi de 20-25 de persoane. La aceste ateliere participanții vor fi ”pe teren” alături de lectori și vor putea fotografia alături de ei.

 

Având în vedere că se vor face ateliere în 2 zile, practic fiecare participant va putea alege 2 ateliere la care să participe (câte unul pe zi). Știm că e mai restrictiv decât la TASC 2024, dar nu există altă variantă pentru a evita supra-aglomerarea la unele dintre ateliere.

Prezentări practice

Prezentările practice NU sunt același lucru cu mini atelierele. La TASC 2025 este pentru prima dată când organizăm conferință de fotografie de studio și conferință de videografie de nuntă. Pentru că nu avem un precedent, să știm câte persoane vor participa, nu putem organiza mini ateliere în maniera celor de la fotografia de nuntă.

 

Din acest motiv, lectorii pe care i-am invitat, vor susține prezentări practice în fața tuturor participanților prezenți la cele 2 conferințe. Cu alte cuvinte, am ales subiecte care se pretează a fi prezentate în fața tuturor participanților, fără ca ei să se implice activ. Spre exemplu, la fotografia de studio va fi un shooting live, iar toți participanții vor putea viziona pe ecran fotografiile, iar la videografie, tot ca exemplu, vor fi discuții pe baza montajelor de nuntă non-cronologice, unde din nou, participanții vor urmări pe ecran.

 

Având în vedere că partea de practică de la cele 3 conferințe are loc în paralel, programul ne permite să avem 8 prezentări practice, câte 4 pe zi, deci câte 2 la fotografia de studio și câte 2 la videografie. Vezi programul complet pentru detalii.

Încă nu e clar?

Julius Paul vă explică cu lux de amănunte tot ce trebuie să știți despre acest eveniment.

Program mai lejer

După feedback-ul primit de la voi, am decis să facem conferința pe parcursul a 3 zile pentru a fi suficient timp pentru urmărirea prezentărilor, pentru ateliere și pentru socializare.

 

De asemenea, am făcut pauzele mai lungi. Între fiecare două prezentări vor fi pauze de 30 de minute, 45 de minute și de 60 de minute, ca să aveți timp suficient pentru recreație și socializare.

 

În prima zi, între 8:30 și 10:00 va fi check-in-ul, la 10:00 Julius Paul va face deschiderea oficială, iar prima prezentare a unui speaker este de la 10:30. Prezentările se vor termina în ultima zi la ora 17:00, urmând gala și petrecerea.

Programul Complet

Locația voastră preferată

Pentru ediția din 2024 am ales sala Grande Vista de la Wonderland Resort care este una dintre cele mai mari din Cluj-Napoca. 

 

Pentru că v-a plăcut foarte mult, am decis să păstrăm locația și pentru 2025. Forma sălii permite o vizibilitatea mai bună asupra scenei din toate unghiurile, iar ecranul de 75 de metri pătrați va face că prezentările să se vadă excelent.

 

De asemenea, am ținut cont ca locația să aibă o terasă acoperită, o parcare încăpătoare, spații de cazare în incintă și locuri fotogenice pentru cei care vor să realizeze fotografii.

Locația pe Google Maps

Două Scene

Știm că fiecare participant dorește să absoarbă cât mai multă informație de toate felurile de la conferință, motiv pentru am gândit 2 scene pentru aplicații diferite. Programul de la scene NU se suprapune, deci veți putea participa la toate activitățile.

 

MAIN STAGE – vor fi prezentările speakerilor ca și până acum, a câte 45 de minute fiecare.

Q&A STAGE – după fiecare prezentare, în pauze, fiecare speaker merge la această scenă, iar cine dorește să-i pună întrebări, o poate face aici, într-un cadru organizat.

Programul pe scene

Mini ateliere și prezentări practice

Am văzut din feedback că v-a plăcut partea practică realizată de lectorii noștri, motiv pentru care am decis ca și în 2025 să realizăm mini ateliere pentru fotografii de nuntă și prezentări practice pentru fotografii de studio și videografi.

 

Ca să lucrăm mai organizat, fiecare fotograf de nuntă se va putea înscrie în prealabil la 2 dintre cele 6 ateliere (câte unul în fiecare zi). Pentru fotografii de studio și pentru videografi, prezentările practice vor fi pentru toată lumea.

 

Atelierele sunt incluse în prețul biletului.

Lectorii - vezi mai sus

Două pauze de masă

Ca și la ediția din 2024, vom avea două pauze de masă pentru că programul conferinței este destul de lung și este important să ne putem concentra la prezentări.

 

Astfel, în jurul amiezii se va servi ciorba, iar după-amiază va fi felul principal. Ca de obicei vom avea un meniu cu carne și unul vegetarian.

 

De asemenea, pe tot parcursul zilei vom avea băuturi răcoritoare și cafea la discreție, plus mici gustări și candy-bar.

Meniul - În curând

Două tipuri de bilete

Avem bilete pentru toate cele 3 zile, destinate fotografilor și videografilor și bilete de o zi, pentru cine dorește să participe doar la conferința de Business.

 

Fiecare participant (fotograf sau videograf), în funcție de conferința la care dorește să participe, trebuie să achiziționeze un bilet specific.

 

Pentru cei din afară domeniului vizual care sunt interesați pe promovare, marketing, etc, pot achiziționa bilet doar pentru prima zi a conferinței.

Bilete

Cazare

Pentru cei care veniți din alte zone ale tării sau din străinătate, trebuie să știți că în incinta Wonderland Resort găsiți locuri de cazare. De așa manieră am ales locația pentru a nu trebui să vă deplasați în fiecare zi prin orașul aglomerat.

De asemenea, toți speakerii din afara Clujului vor fi cazați la Wonderland.

 

Cei care participă la conferință vor beneficia de 10% DISCOUNT la cazare.

 

Prețul inițial: Cameră Single – 395 lei, Cameră Double – 475 lei

Prețul cu discount: Cameră Single – 355 lei, Cameră Double – 427 lei

 

Rezervările se fac la telefon la recepția Wonderland. Să specificați evenimentul la care participați.

 

Rezervările se fac în limita numărului de camere disponibile. Vă recomandăm să rezervați din timp.

Telefon Rezervări: 0740966337

Goodie Bag

Pentru a vă oferi o experiență cât mai completă, v-am pregătit Goodie bag-uri speciale. În pachete veți găsi tot ce aveți nevoie în timpul evenimentului, dar și câteva lucruri de luat acasă.

 

Goodie Bag-ul include: pungă de hârtie personalizată, agendă, pix personalizat, cană de ceramică cu print, vouchere de reduceri de la sponsori, stickere TAS și alte surprize.

Fotografii - în curând

Concurs și Tombolă

Ca și la conferință în 2024, vom avea o tombolă cu premii din partea partenerilor, însă pentru că dorim să răsplătim activitatea celor mai talentați fotografi și videografi, vom organiza un concurs înainte de conferință cu premii consistente.

 

În perioada 1 februarie 2025 – 1 martie 2025 se va face înscrierea la concurs, urmând ca jurizarea să fie făcută de fotografi și videografi  de renume. Anunțarea câștigătorilor și decernarea premiilor se va face la conferință în a treia zi (3 aprilie 2025).

 

Vor fi mai multe categorii de concurs, iar imaginile și clipurile cele mai bune vor fi premiate cu locul I, II, III, cu vouchere valorice de 500 e lei, 350 de lei și respectiv 200 de lei pentru achiziții de la partenerii noștri.

Detalii și Regulament - în curând

Gala Tell a Story

Pentru noi comunitatea este foarte importantă, motiv pentru care am creat Gala Tell a Story prin care să recompensăm rezultatele extraordinare ale oamenilor din comunitate.

 

A doua ediție a galei va avea loc la Tell a Story Conference 2025.

Scopul galei este să decernăm premii și trofee colegilor fotografi și videografi care prin munca lor aduc plus valoare comunității (activități educaționale), partenerilor care se implică activ în dezvoltarea și susținerea comunității și fotografilor care prin munca lor au rezultate fotografice deosebite.

 

În cadrul galei din 2025 vom decerna premiile pentru cei care se înscriu la concursul organizat de noi și vom răsplăti partenerii cei mai activi din comunitate.

 

Gala va avea loc în a treia zi a conferinței (3 aprilie 2025) și va fi urmată de o petrecere.

Detalii Gală - în curând

Cum a fost la ediția din 2023

Te invităm să vezi cine au fost speakerii de la a doua ediție și care a fost atmosfera de la eveniment!

Cum a fost la ediția din 2022

Te invităm să vezi cine au fost speakerii de la prima ediție și care a fost atmosfera de la eveniment!

Sponsori

Sponsorii noștri se implică activ în organizarea evenimentului și vor oferi premii la tombolă și vouchere de reducere pentru participanți

Sponsor Principal