Tell a Story
FilmLook Photography Conference
Regulament CONCURS de fotografie
1. Organizatorul concursului
- Concursul este organizat și desfășurat de către Tell a Story SRL în cadrul evenimentului Tell a Story Conference care va avea loc în perioada 2-3 aprilie 2024. Este denumit in continuare “Organizator”.
- Toți participanții la concurs sunt obligați să respecte termenii și condițiile prezentului Regulament oficial al Concursului (denumit în continuare Regulament oficial).
- Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament oficial, sub condiția notificării publice prealabile modificării.
2. Calendar de desfășurare:
- Perioada de înscriere a fotografiilor: 1 februarie 2024 – 1 martie 2024 ora 23:59
- Perioada de jurizare: 4 martie 2024 – 15 martie 2024
- Anunțarea câștigătorilor și decernarea premiilor: 3 aprilie 2024 în cadrul galei Tell a Story
3. Dreptul de participare
- La acest concurs pot participa exclusiv persoanele care au achiziționat bilet Standard și VIP pentru evenimentul Tell a Story Conference 2024 până cel târziu în data de 1 martie 2024 ora 23:59.
- Persoanele care au achiziționat bilet după această perioadă NU mai au dreptul de a participa la concurs deoarece a trecut perioada de înscriere a fotografiilor, conform calendarului de la articolul 2.
- Membri din echipa de organizare a evenimentului Tell a Story Conference, precum și speakerii și lectorii care vor urca pe scenă la evenimentul din 2-3 aprilie 2024, NU au dreptul de a participa la concurs.
- De asemenea, membri juriului NU au dreptul de a înscrie fotografii la concurs.
4. Categoriile de concurs
Concursul are 5 categorii distincte, iar fiecare participant are dreptul de a înscrie câte o singură imagine la fiecare categorie. Categoriile de concurs sunt următoarele:
- Categoria “Ziua Nunții” – Se poate înscrie orice fotografie care a fost realizată în ziua nunții, fie că este o imagine regizată, fie că este un moment real. Important este ca această imagine să conțină una sau mai multe persoane. De asemenea, nu există restricții de stil, cromatică sau tip de fotografie (portret, foto-jurnalism, etc). Dacă există dubii legate de faptul că o fotografie este sau nu dintr-o nuntă reală, Organizatorul poate solicita detalii sau imagini suplimentare.
- Categoria ”Portret” – Subiectul fotografiei trebuie să fie mirii, mirele sau mireasa într-o încadrare specifică fotografiei de portret în ziua nunții sau cununiei civile. De asemenea se acceptă imagini portret de la alte evenimente de familie: majorat, botez, aniversare, etc. NU se acceptă imaginile portret care nu fac parte din contextul evenimentelor de familie (ex: foto-reportaj de presă, etnografie, stradă, etc).
- Categoria ”After Wedding” – Se poate înscrie orice fotografie care a fost realizată după nuntă. Este important să conțină mirii, mirele sau mireasa. Nu există restricții de stil și cromatică. Dacă există dubii legate de faptul că o fotografie este sau nu de la o ședință foto After Wedding, Organizatorul poate solicita detalii sau imagini suplimentare.
- Categoria ”Cuplu” – Se poate înscrie orice fotografie care conține un cuplu (el și ea). Acest cuplu poate fi din orice context: nuntă, ședință foto înainte sau după nuntă, cununie civilă, ședință foto de Crăciun, ședință foto obișnuită (cu sau fără tematică), etc.
- Categoria ”Alb-negru” – Se poate înscrie orice fotografie realizată la o nuntă reală, la o ședință foto înainte sau după nuntă, la cununia civilă, la botez, la majorat sau la orice tip de ședință foto din sfera evenimentelor de familie. Nu există restricții la stil, însă cromatica este obligatoriu să fie alb-negru. NU se acceptă sepia.
5. Condiții de participare
- Fiecare participant care a achiziționat biletul Standard va putea înscrie o singură fotografie la una dintre cele 5 categorii (la alegere). Fotografiile se înscriu folosind următorul formular: https://forms.gle/m4mu5ruE8u9bju67A
- Fiecare participant care a achiziționat biletul VIP va putea înscrie câte o fotografie la două dintre 5 categorii (la alegere). Fotografiile se înscriu folosind următorul formular: https://forms.gle/3kdM1ZfcZwzqVLzL7
- Dacă un participant (indiferent de biletul achiziționat) dorește să înscrie câte o fotografie și la celelalte categorii, poate face acest lucru achitând taxa de 100 de lei pentru fiecare categorie. Spre exemplu, dacă un participant cu bilet Standard dorește să participe la toate cele 5 categorii, va trebui să achite în total suma de 400 de lei.
- Pentru cei care doresc să înscrie fotografii în plus, trebuie să contacteze organizatorul pe adresa de email concurs@tellastory.ro
6. Fotografii care nu se acceptă la concurs
- NU se acceptă fotografii care conțin watermark (logo-uri sau înscrisuri).
- NU se acceptă fotografii care au ramă (bordere) sau colajele cu mai multe imagini.
- Sunt permise: brush, clonări de background, atât timp cât fotografia propusă rămâne cât mai aproape de realitate, iar percepția celui care o privește nu este radical schimbată față de imaginea originală.
- Este permisă utilizarea inteligenței artificiale, atât vreme cât fotografia originală nu este schimbată radical.
- Sunt permise imaginile realizate de către fotografii organizatori în cadrul workshop-urilor proprii (doar la categoriile ”Portret”, ”Alb-Negru” și ”Cuplu”), însă NU sunt acceptate fotografiile realizate de către participanții de la acele wroskhop-uri.
- NU se acceptă materiale cu comportament obscen, defăimător, inadecvat, explicit sexual sau care arată cruzime față de animale, care pot crea controverse în interiorul comunității de fotografi sau în afara ei.
7. Specificații tehnice
- Fiecare fotografie trebuie să se încadreze în categoria la care a fost înscrisă;
- Rezoluție: minim 3000px latura mare, latura mică va fi proporțională. Fotografiile trebuie să fie la
rezoluție de print, calitate la 300dpi. - Formatul de fișier: JPG
- Denumirea fișierelor: Numărul facturii aferentă biletului – Categoria – Numele autorului. Ex: TASC 150 – After Wedding – Julius Paul
8. Juriu
Juriul este format din următorii fotografi:
- Raluca Ghețea (Rotund Perfect)
- Florin Ghețea (Rotund Perfect)
- Alex Văidean
- Călin Curticăpian
- Ionuț Poptelecan
- Mario Silaghi
- Julius Paul
9. Premii
Fiecare categorie va fi recompensată cu locurile I, II și III, iar premiul cel mare va fi desemnat celui care adună cele mai multe puncte de la toate categoriile (conform specificațiilor de la articolul 10).
- Premiul cel mare: un voucher valoric de 4000 de lei
- Premiul I (la fiecare categorie): un voucher valoric de 500 de lei
- Premiul II (la fiecare categorie): un voucher valoric de 350 de lei
- Premiul III (la fiecare categorie): un voucher valoric de 200 de lei
Voucherele valorice se pot folosi pentru cumpărături de echipamente foto-video-audio-print de la unul dintre partenerii evenimentului Tell a Story Conference 2024. Numele partenerilor care oferă aceste premii vor fi anunțate în cadrul Galei Tell a Story (3 aprilie 2024).
Decernarea premiilor (diplome, trofee, vouchere) se va face în cadrul conferinței Tell a Story în data de 3 aprilie 2024, în incinta Wonderland Resort Cluj-Napoca.
10. Criteriile de jurizare
Fiecare fotografie va fi analizată și punctată după cum urmează:
- se vor acorda note de la 1 la 10 pentru fiecare dintre cele 4 aspecte: lumină, compoziție, editare, creativitate;
- aceste note de la 1 la 10 reprezintă punctele care vor fi folosite în stabilirea clasamentului; cu cât o fotografie adună mai multe puncte, cu atât ea va urca mai sus în clasament;
- Ce mai mică notă pe care o poate primi o imagine este 4 (dacă a fost notată cu 1 la fiecare dintre cele 4 aspecte), iar cea mai mare notă va fi 40 (dacă a primit 10 la fiecare dintre cele 4 aspecte);
- Dacă există egalitate de puncte la mai multe fotografii (spre exemplu 2 sau mai multe imagini au 40 de puncte) se va face o reexaminare a fotografiilor în cauza, iar juriul va decide care este câștigătoare;
- Premiul cel mare va fi acordat fotografului care adună cele mai multe puncte, la toate categoriile. Spre exemplu, dacă un fotograf înscrie câte o imagine la fiecare dintre cele 5 categorii, poate aduna un total maxim de 200 de puncte.
- Șansele de a câștiga premiul cel mare cresc o dată cu numărul de categorii la care participă un fotograf. Spre exemplu, dacă un fotograf participă la toate cele 5 categorii, însă fiecare imagine primește doar 20 de puncte (total de 100 de puncte la toate categoriile), se va situa peste alt fotograf care a primit 40 de puncte la fiecare imagine, dar s-a înscris doar la 2 categorii (total de 80 de puncte la toate categoriile).
- Cu alte cuvinte, cu cât un fotograf se înscrie la mai multe categorii, cu atât are șanse mai mari de a câștiga premiul cel mare.
11. Drepturile de autor
Materialele înscrise trebuie să respecte legea drepturilor de autor, precum și drepturile de proprietate intelectuală și drepturile exclusive de orice altă natură recunoscute de lege. Participantul trebuie sa fie proprietarul tuturor drepturilor asupra materialelor înscrise în concurs sau să dețină drepturile corespunzătoare de utilizare cu privire la acestea. Participantul este unic responsabil asupra oricăror consecințe directe sau indirecte ce pot apărea ca urmare a înscrierii materialelor în acest concurs.
Trimiterea fotografiilor implică acordul că materialele înscrise în concurs să poată fi expuse și utilizate de către Organizator, cu menționarea numelui autorului, prezentul regulament reprezentând consimțământul autorilor si titularilor de drepturi de proprietate intelectuală cu privire la această formă de utilizare, nelimitat în timp și spațiu.
12. Forță majoră
Reprezintă caz de forță majoră, fără a se limita la acestea, și cu condiția să nu fie provocate sau favorizate de neglijența părții care îl invocă, evenimente precum: incendii, cutremure, inundații sau alte calamități naturale, schimbări sau reglementari ale legislației, incidente grave, război etc. Concursul va putea fi intrerupt doar în caz de forță majoră de către Organizator sau prin decizia Organizatorului, dar acestea vor putea fi realizate doar dupa ce Organizatorul a aunțat in mod oficial publicul.
13. Litigiile și clauze finale
Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți se vor rezolva pe cale amiabilă. Prin participarea la acest concurs, participantul confirma faptul ca a citit și a înțeles toate condițiile din Regulamentul de concurs si ca le acceptă. Prin participarea la acest concurs, participanții sunt de acord ca datele lor de identitate să intre în baza de date a organizatorului, acestea putând fi folosite pentru desemnarea câștigătorului și în activitățile de marketing ale organizatorului.
14. Contact
Pentru mai multe informații referitoare la concurs ne puteți contacta la concurs@tellastory.ro sau 0743738220 (Julius Paul)