Ce se întâmplă?
În urma celor două ediții de conferință care au fost un real succes, ne-am decis să organizăm și în 2024 conferința Tell a Story, pentru a aduna la un loc comunitatea fotografilor amatori și profesioniști din România.
Dorim să petrecem două zile împreună, unde să ne cunoaștem și offline, unde să socializăm și să învățăm lucruri noi de la unii dintre cei mai apreciați fotografi și specialiști din țară și din străinătate.
Va fi o atmosferă relaxantă unde vom schimba idei și experiențe, dar vom avea ocazia să testăm și echipamente foto de la partenerii noștri.
Bilet STANDARD
RON 899
- Acces la conferință
- Masa de prânz
- Răcoritoare și cafea
- Acces Gală și Party
- Goodie Bag Standard
- Vouchere de reduceri
- 10% Discount la cazare
- Participare 1 categorie de concurs
Program mai lejer
Ne-am dat seama că la a doua ediție cele 13 ore de prezentări din cele 2 zile de conferință au fost obositoare pentru mulți dintre voi, așa că în 2024 am redus numărul de prezentări și implicit am scurtat programul la 9 ore și jumătate, fără să facem rabat la calitatea informației.
De asemenea, am făcut pauzele mai lungi. Între fiecare două prezentări vor fi pauze de 30 de minute și de 60 de minute, ca să aveți timp suficient pentru recreație și socializare. Timpul cumulat de pauze va fi de 6 ore.
În prima zi, între 8:30 și 10:00 va fi check-in-ul, la 10:00 Julius Paul va face deschiderea oficială, iar prima prezentare a unui speaker este de la 10:30. Prezentările se vor termina la ora 18:30.
Trei Scene
Știm că fiecare participant dorește să absoarbă cât mai multă informație de toate felurile de la conferință, motiv pentru am gândit 3 scene pentru aplicații diferite. Programul de la scene NU se suprapune, deci veți putea participa la toate activitățile.
MAIN STAGE – vor fi prezentările speakerilor ca și până acum, a câte 60 de minute fiecare.
Q&A STAGE – după fiecare prezentare, în pauze, fiecare speaker merge la această scenă, iar cine dorește să-i pună întrebări, o poate face aici, într-un cadru organizat.
PHOTO STAGE – în fiecare pauză, veți putea fotografia modele (mire și mireasă) într-un decor special amenajat, sub îndrumarea unor fotografi de renume.
Două pauze de masă
Știm că mulți dintre voi vă treziți dimineață devreme ca să ajungeți la Cluj din orașele voastre. Din acest motiv ne-am dat seama că până la pauza de masă de la ora 14:00 sunt multe ore, așa că am împărțit servirea mesei.
Astfel, la ora 11:40 se va servi ciorba, iar la ora 15:00 va fi felul principal. Ca de obicei vom avea un meniu cu carne și unul vegetarian.
De asemenea, pe tot parcursul zilei vom avea băuturi răcoritoare și cafea la discreție, plus mici gustări și candy-bar.
Cazare
Pentru cei care veniți din alte zone ale tării sau din străinătate, trebuie să știți că în incinta Wonderland Resort găsiți locuri de cazare. De așa manieră am ales locația pentru a nu trebui să vă deplasați în fiecare zi prin orașul aglomerat.
De asemenea, toți speakerii din afara Clujului vor fi cazați la Wonderland.
Cei care participă la conferință vor beneficia de un preț preferențial la cazare. Pentru Biletele Standard se acordă un discount de 10%, iar pentru Biletele VIP reducerea e de 20%.
Prețul inițial: Cameră Single – 395 lei, Cameră Double – 475 lei
Prețul cu biletul Standard: Cameră Single – 355 lei, Cameră Double – 427 lei
Prețul cu biletul VIP: Cameră Single – 316 lei, Cameră Double – 380 lei
Rezervările se fac la telefon la recepția Wonderland. Să specificați evenimentul la care participați și tipul de bilet pe care l-ați achiziționat.
Rezervările se fac în limita numărului de camere disponibile. Vă recomandăm să rezervați din timp.
Concurs și Tombolă
Ca și la conferință în 2023, vom avea o tombolă cu premii din partea partenerilor, însă pentru că dorim să răsplătim activitatea celor mai talentați fotografi, vom organiza un concurs înainte de conferință cu premii consistente.
În perioada 1 februarie 2024 – 1 martie 2024 se va face înscrierea la concurs, urmând ca jurizarea să fie făcută de 7 fotografi de renume. Anunțarea câștigătorilor și decernarea premiilor se va face la conferință în a doua zi (3 aprilie 2024).
Vor fi 5 categorii de concurs, iar imaginile cele mai bune vor fi premiate cu locul I, II, III, cu vouchere valorice de 500 e lei, 350 de lei și respectiv 200 de lei pentru achiziții de la partenerii noștri.
Premiul cel mare va fi acordat fotografului care va aduna cel mai mare punctaj de la toate categoriile și va fi recompensat cu un voucher în valoare de 4000 de lei pentru achiziții de la partenerii noștri.
Bilet STANDARD
RON 899
- Acces la conferință
- Masa de prânz
- Răcoritoare și cafea
- Acces Gală și Party
- Goodie Bag Standard
- Vouchere de reduceri
- 10% Discount la cazare
- Participare 1 categorie de concurs